Hej!

Vääääldigt länge sedan jag skrev men känner att det här med att blogga hamnar lite på sidan av, det finns inte riktigt tid!

Nu har vi legat dåliga och smådåliga i snart fyra dagar! Så himla tråkigt, Nicke har varit värst men är på bättringsvägen, arwen är små kinkig hela tiden och jag känner mig dålig hela tiden men inget händer, så pip tråkigt.. Men snart så är vi nog pigga allihop!

Fick svar ifrån min röntgen idag med. Har något lurigt mellan dem två nedersta kotorna i ryggen, något som stack ut men detta skulle inte orsaka någon smärta nu utan det var längre fram i livet i så fall.. Han kunde inte heller se någon nerv i kläm så hans bedömning var och är att jag fortfarande har problem med mitt bäcken och foglossning och detta kommer troligtvis ta ett par år innan det försvinner! Nickes svar var "då tar vi nästa unge på en gång så minimerar vi åren lite". Underbara han får dock vänta ett liiiitet tag till. Har ju en bröllopsklänning jag ska komma i först!

I övrigt är allt som vanligt! Många dejter med mammor och barn, en del fikor med husetgänget har vi hunnit med också och allmäna vardagsbestyr! Planeringen inför bröllopet är i full fart också, båda mina klänningar är hemma och det viktigaste i planeringen är klart!

Lite kort.. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0