23.00 en lördagkväll!

Sitter här och njuter för fullt av att bara sitta ner :) Har varit bilåkande fram & tillbaka till stockholm idag. Min kusins dotter Luna hade namngivelsfest. Väldigt trevligt & kul att få träffa alla! Arwen höll sig lugn hela vägen upp men blev lite grinig precis innan Linköping påväg hem, så fick hoppa bak i baksätet och pussa lite på henne och då blev det genast bättre :)

Till min förvåning gick jag in på allt för föräldrars hemsida och kikade lite. Såg att dem hade dragit vinnarna på britax stolen jag har tävlat om så gick in och kikade. Vann tyvärr inte stolen med däremot är jag vinnare av ett klädpaket från Pierre Robert. Tror tyvärr att minsta storleken var 1 ½ år, men vad gör det, Arwen växer ju för fullt så till nästa höst kan hon ju ha det! Var kul att få vinna iaf :)

Skriver något mer någon annan dag. Är trött så sängen väntar! Idag får vi dela täcke jag & nicke för vi glömde det ena i bilen, får väl se vem som slår först haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0