Mycket gjort idag

Spinningpasset imorse blev inte av, det blev Pump istället med mycket statisk träning. Hade behövt ett litet energikrävande pass egentligen, men ännu ömmare armar får duga ;)

Efter passet gick vi och käkade lunch på Thai coconut, sååååå gott vill jag säga! Jenny och jag sprang in på Ohlssons efteråt och jag hittade ett matchande fleecetyg till apfilten! Har börjat knåpa lite men nålarna är försvunna så jag passade på att göra klart napphållaren, nussehållaren och snutten med lappar.

Idag har vi även hunnit sätta in stolen i bilen, blev i baksätet efter många om och men, jag är för liten helt enkelt för att se över stolen.. Men bara att gilla läget! Hade tvättid ikväll med så det blev gjort också! Väskorna är också packade och inpackade i bilen för resan ner mot Virserum imorgon. Har fått mycket gjort vilket behövdes!

Tackar för mig för idag med att lägga in lite bilder! Arwen hittas nu för tiden i alla möjliga olika vinklar och ställningar vilket bilden visar.. Slänger också in en bild på vår nya bänkskiva som lyfte hela köket! Och även en bild på napphållaren jag åstadkom idag :)


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hihi men vilken skön stil hon har :D

2011-10-11 @ 18:57:22
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0