En underbar överraskning

Sedan igår har jag verkligen svävat på rosa fluffiga moln! Har väl egentligen gjort det sedan 2 år och 3 månader tillbaka men igår blev dem ännu fluffigare!

Niklas, jag och Arwen är inne i Arwens rum och sorterar kläder. Hittar då pepparkaksdräkten som vi köpte för någon vecka sedan och vi bestämde oss för att ta på henne den och knäppa lite bilder till julkorten.. Niklas som sitter närmast Arwen säger då till mig att jag ska klä på Arwen den.. Tjafsade då emot lite och sa något i stil med "du sitter närmast gör det du" Nej svarar han... Anar då att Arwen har gjort en riktig storbajs och säger då åt Niklas flera gånger att "fixa det du".. Tillslut ger jag mig sätter mig lite halvsur på golvet och tar av henne hängselklänningen (hon sitter då med ryggen mot mig). Niklas säger "titta på henne" så jag vänder henne mot mig och ser då att det på hennes body står skrivet med en tuschpenna "kan inte du gifta dig med min pappa?".. Jag höll på att smälla av!! Säger ingenting, tittar lite försynt på Niklas och trycker sedan ner mitt huvud i Arwens nacke. Behöver jag säga varför? :) Niklas säger till sist "vad svarar du" och det valet var ju inte svårt JAAAAAAAA såklart!!!

Jag är så lycklig!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Åhhh vad roligt för dig och er!! kram

2011-11-12 @ 19:59:16
URL: http://luunaslife.blogspot.com
Postat av: Emmie

Ja det känns riktigt bra :) Kram

2011-11-14 @ 23:57:06
URL: http://emmieoniklas.blogg.se/
Postat av: Erika

<3

2011-11-15 @ 17:47:34
URL: http://lantlollanpakullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0